Code Black
Een spannende ziekenhuisserie die zich afspeelt op de drukste SEH van de VS. De toestroom van patiënten is soms zo groot dat de artsen en verpleegkundigen die hen moeten behandelen niet over de benodigde middelen beschikken om dat te doen - waardoor een situatie ontstaat die Code Black wordt genoemd. Afdelingshoofd dr. Leanne Rorish geeft leiding aan de spoedeisende hulp en overziet de georganiseerde chaos. Ze is vermaard om het uitvoeren van risicovolle ingrepen in Center Stage, waar de ernstigste gevallen worden behandeld.