Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders is een dramaserie over een FBI-afdeling. Hun taak is het oplossen van misdaden en het helpen van Amerikanen die in het buitenland in gevaarlijke situaties zijn beland.
Criminal Minds: Beyond Borders is een dramaserie over een gespecialiseerde afdeling van de FBI die als taak heeft om misdaden op te lossen en Amerikanen te helpen die in het buitenland in gevaarlijke situaties zijn beland. Aanvoerder van het team is Jack Garrett, een geharde routinier van de FBI. Het team bestaat verder uit Clara Seger, Matthew Simmons, Russ 'Monty' Montgomery en Mae Jarvis. Deze uitzonderlijke agenten doen er alles aan om Amerikaanse burgers veilig terug te brengen door een daderprofiel te maken van misdadigers die zich buiten onze landsgrenzen bevinden.