De Super Hero Squad show
Wanneer de grootste helden ter wereld zich verenigen om de grootste schurken ter wereld het hoofd te bieden, krijg je het grootste, gezinsvriendelijkste superheldenteam in de tv-geschiedenis... Super Hero Squad.