Desperate Housewives
Welkom in Wisteria Lane. Het lijkt misschien een Amerikaans ideaalplaatje, maar als je een kijkje achter de perfecte huizen en heggen neemt, zul je al gauw barsten zien. Mary Alice woonde, tot voor kort, ook in deze straat, maar nam toen haar eigen leven. Nu, vanuit het hiernamaals, toont ze ons de geheimen van Bree, Edie, Gabrielle, Lynette en Susan - haar vriendinnen en buren van Wisteria Lane.