Animal Fight Club
Animal Fight Club toont gevechten tussen dezelfde diersoorten, met enkele van de grootste en gevaarlijkste vechters van het dierenrijk en een aantal van de meest verrassende, waarbij de buitengewone beweegredenen en strategieën achter elke ongelooflijke vechtpartij worden onthuld.