Fancy Nancy Clancy
Maak kennis met de zesjarige Nancy, en volg haar avonturen waarin ze de gewone dingen bijzonder maakt. Zelfs als dingen niet zo gaan als ze had gedacht, kan ze iedere situatie aan en er iets fantastisch van maken met behulp van haar familie en vrienden, haar hond Frenchy, en haar lievelingspop Marabelle. Nancy weet dat niets in de wereld fancier is dan jezelf zijn!