De spannende thrillerserie 'Class of '09' gaat over een groep FBI-agenten in drie verschillende tijdperiodes. Ze worstelen met ingrijpende veranderingen omdat kunstmatige intelligentie het Amerikaanse strafrechtsysteem transformeert. In deze serie, die zich uitstrekt over meerdere decennia en tijdlijnen, komen verschillende thema's aan de orde: gerechtigheid, menselijkheid en hoe de keuzes van mensen uiteindelijk hun leven en nalatenschap bepalen. Onder de FBI-agenten bevinden zich de uiterst onorthodoxe Tayo en Poet, een van de meest succesvolle undercoveragenten aller tijden.