In de serie 'Goosebumps', gebaseerd op de bestsellers van R.L. Stine, gaan vijf middelbarescholieren op onderzoek omdat ze meer willen weten over de tragische dood van Harold Biddle, een tiener die 30 jaar eerder is overleden. Dan ontdekken ze duistere geheimen uit het verleden van hun ouders.