Grand Hotel
Provocerend drama dat zich afspeelt in het laatste familiehotel in het multiculturele Miami Beach. De charismatische Santiago Mendoza bezit het hotel, terwijl zijn glamoureuze tweede vrouw, Gigi, en hun volwassen kinderen genieten van de opbrengsten van het succes. Het loyale personeel van het hotel legt de laatste hand aan een eigentijdse frisse versie van de boven- en benedenverdieping. Rijke en mooie gasten koesteren luxe, maar schandalen, escalerende schulden en explosieve geheimen verbergen zich onder het beeld van de perfecte buitenkant.