Home Improvement
Elektrisch gereedschap, ouderschap en de moderne mannelijke mystiek zijn de komische bouwstenen voor 'Home Improvement', een oprechte en grappige familiekomedie die gaat over de vragen die mannen hebben over het man-zijn.