Hyper Knife
Seok, een ijverige, geniale neurochirurg, wordt herenigd met Deokhee, de professor die lang geleden haar leven heeft verpest. Ooit gaven de twee chirurgen meer om elkaar dan om wie ook. Maar nu voelen ze uitsluitend haat voor elkaar en, woedend dat hij weer in haar leven is, zweert Seok wraak.