Jonge Garde
“Jonge Garde” gaat over zes studenten die een exclusieve horeca- en koksopleiding volgen. Hier worden ze voorbereid op een succesvol leven in de meest chique restaurants. Maar om dit te bereiken moeten ze hard werken en uitdagingen overwinnen, want je wordt niet zomaar van de ene op de andere dag een goede chef..