Estée In Parijs
Estée dompelt zich onder in ‘la joie de vivre' van Parijs. Een maand lang neemt ze intrek in een appartementje. Ze wil de romantische stad weer voelen en proeven en jij geniet mee. Fietsend door de stad laat Estée je herkenbare hotspots en verborgen plekjes zien. Parijs kent geen geheimen voor haar en die geheimen deelt ze met liefde. Of het nu gaat om het beste adresje voor macarons of het lekkerste recept voor coq au vin.
Chocola mag in een trip naar Parijs niet ontbreken en dus bezoekt Estée Chocolatier Patrice Chapon.
Estée bezoekt de ‘Quartiers Asiatiques’ van Parijs op zoek naar de heerlijkste fusion creaties.
Denk je aan Frankrijk, dan denk je aan kaas. En dat is precies waar Chef Estée dol op is.
Estée proeft verschillende, bekende delicatessen zoals andouillete, fromage de tête, of boudin noir.
In Parijs komen mode, design en eten samen. Dat is te zien in de bijzondere gebakjes van Benjamin.
Zeg je Champagne, dan zeg je Frankrijk. En champagne smaakt bij veel meer dan alleen oud en nieuw.
Samen met de bekende Parijse bakker Benoit Castel maakt Estée zijn beroemde brood: pain du coin.