La Máquina
Na een desastreus verlies belandt de bokscarrière van Esteban ‘La Máquina’ Osuna in een diep dal. Gelukkig voor hem is zijn manager en beste vriend Andy Lujan vastbesloten om hem er weer bovenop te helpen. Wanneer een meedogenloze organisatie weer de kop opsteekt, wordt de inzet van deze revanche een zaak van leven of dood. Esteban moet omgaan met zijn eigen demonen en hij moet zijn gezin zien te beschermen.