Link: Eat, Love, Kill
Nadat zijn tweelingzus 18 jaar geleden vermist raakte, verloor Eun Gye-hoon de emotionele band met haar. Op een dag voelt Gye-hoon de emoties van een andere aanwezigheid en gaat hij naar de buurt van Jihwa-dong, waar zijn zus vermist raakte. Hij ontmoet Noh Da-hyun, met wie hij een emotionele band heeft. Een mysterieus drama en een fantasieroman waarin een man de emoties van een vreemde vrouw ervaart.