Matildas: The World at Our Feet
De inspirerende en intieme blik achter de schermen bij de Matildas, het vrouwenvoetbalteam van Australië, dat zich voorbereidt op het WK in eigen land. We volgen de spelers op en buiten het veld in het inspireren van de volgende generatie.
De inspirerende en intieme blik achter de schermen bij de Matildas, het vrouwenvoetbalteam van Australië. De Matildas (Sam Kerr, Ellie Carpenter, Mary Fowler en meer) vertellen over hun opofferingen en worstelingen om de beste te worden in de populairste sport ter wereld. Ondanks alle moeilijkheden houden ze vast aan één doel: geschiedenis schrijven en toekomstige generaties inspireren om hun dromen na te jagen. In zes afleveringen volgen we de spelers zowel op als buiten het veld in de voorbereidingen op hun grootste uitdaging tot nu toe: het WK 2023 in eigen land.