McCartney 3,2,1
Paul McCartney gaat zitten voor een zeldzaam, diepgaand gesprek met de legendarische producer Rick Rubin over zijn baanbrekende muziek met The Beatles, de emblematische rockperiode in de jaren 70 met Wings en zijn ruim 50-jarige carrière als soloartiest. Luister naar dit intieme gesprek tussen Paul en Rick in deze zesdelige serie.
Paul McCartney gaat zitten voor een zeldzaam, diepgaand gesprek met de legendarische producer Rick Rubin over zijn baanbrekende muziek met The Beatles, de emblematische rockperiode in de jaren 70 met Wings en zijn ruim 50-jarige carrière als soloartiest. Deze zesdelige serie biedt een unieke, onthullende blik op muziek en creativiteit. Luister naar dit intieme gesprek tussen Paul en Rick over liedjes schrijven, invloeden en persoonlijke relaties die hebben geleid tot beroemde liedjes die de soundtrack van ons leven zijn geworden.