Melissa & Joey
Mel werkt in de politiek en brengt haar neefje Ryder en nichtje Lennox groot met hulp van Joe, een financieel expert die zich nu over het huishouden van Mel ontfermt. Mel en Joe overwegen een relatie te beginnen.
Mel Burke werkt in de politiek en brengt haar neefje Ryder en nichtje Lennox groot met hulp van Joe Longo, een financieel expert die zich nu over het huishouden van Mel ontfermt nadat hij door toedoen van Mels zus onrechtmatig is ontslagen na een bedrijfsschandaal. Mel en Joe overwegen een relatie te beginnen.