My Wife and Kids
Michael probeert zijn kinderen levenslessen bij te brengen. Dit doet hij met behulp van zijn eigen wijsheid. Michael Jr. wordt regelmatig tot de orde geroepen door zijn vader, Claire wil gewoon haar vaders geld en Kady laat haar vader zelden het laatste woord hebben.
Michael Kyle is een moderne patriarch. Hij regeert zijn huishouden met een unieke opvoedingsstijl en geeft zijn kinderen levenslessen op zijn eigen humoristische wijze. Michaels vrouw Janet houdt een goed evenwicht tussen het huishouden, het opbouwen van een carrière en grappen maken met haar man. Ze hebben drie kinderen: Michael Jr. wordt vaak op grappige wijze door zijn vader tot de orde geroepen, Claire is een humeurige, puberale dochter wiens hobby het is om geld te vragen bij haar vader, en de zesjarige Kady laat haar vader maar zelden het laatste woord hebben.