Once
O11Ce vertelt het verhaal van Gabo Moreti (Mariano González), een tiener die gepassioneerd is door voetbal en bij zijn grootmoeder woont in het stadje Álamo Seco. Zijn grote voetbalvaardigheden blijven niet onopgemerkt voor Francisco (Nicolás Pauls), hoofdcoach van het prestigieuze Instituto Académico Deportivo (IAD), die besluit hem een studiebeurs toe te kennen.
O11Ce vertelt het verhaal van Gabo Moreti (Mariano González), een tiener die gepassioneerd is door voetbal en bij zijn grootmoeder woont in het stadje Álamo Seco. Zijn grote voetbalvaardigheden blijven niet onopgemerkt voor Francisco (Nicolás Pauls), hoofdcoach van het prestigieuze Instituto Académico Deportivo (IAD), die besluit hem een studiebeurs toe te kennen. Gabo begint zijn avontuur met een reis naar Buenos Aires om in de residentie van de IAD te wonen. Zijn droom is om een geweldige speler te worden, maar hij weet niet dat het lot hem op die weg de geheimen van zijn gezinsleven zal laten ontdekken.