Pose
'Pose' is een dramaserie over de legendes, iconen en de felle 'huismoeders' van de ondergrondse ball-cultuur in New York, een beweging die in de jaren 80 bekend werd. 'Pose' schrijft televisiegeschiedenis met de grootste cast van transgender acteurs in vaste rollen in een serie en ook de grootste terugkerende cast van LHBTQIA-acteurs ooit voor een geschreven serie. De transgender cast bestaat uit MJ Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore, Hailie Sahar en Angelica Ross, met daarnaast Billy Porter, Ryan Jamaal Swain, Angel Bismark Curiel, Dyllón Burnside, Sandra Bernhard en Charlayne Woodard.