Primal Survivor: Extreme African Safari
Survivalexpert Hazen Audel gaat op een extreme expeditie door Afrika's Grote Slenk om zeldzame en fantastische wilde dieren in het wild te zien.
Wildernisverkenner en survivalexpert Hazen Audel gaat op een extreme expeditie door de legendarische Grote Slenk in Oost-Afrika. Hij kent de vallei al lang als 's werelds grootste mekka voor wildlife en de kans om 800 km door de diverse wildernis te reizen tijdens het trekseizoen en in het wild te overleven tussen zeldzame en fantastische dieren is een lang gekoesterde droom.