Red Swan
Oh Wansoo, die getrouwd is binnen de machtige Hwain Group, wordt met de dood bedreigd. Ze ontmoet Seo Doyoon, een lijfwacht die de dood van een vriend onderzoekt die verband houdt met de Hwain Group. Samen ontrafelen ze de door begeerte besmette geheimen van de Hwain Group.