Life in Pieces
Life in Pieces is een komedie over een grote, gelukkige familie en hun soms ongemakkelijke, vaak hilarische en uiteindelijk mooie belangrijke momenten, verteld door de verschillende familieleden. Van de drie broers en zussen heeft het middelste kind Matt mogelijk net zijn ware liefde gevonden, zijn collega Colleen. Zijn verwende, jongste broer Greg en zijn vrouw Jen worden overweldigd door de geboorte van hun eerste kind. De oudste, Heather, en haar man Tim zijn zo bang voor hun naderende lege nest dat ze overwegen om nog een baby te krijgen. Hun ouders zijn Joan, de liefdevolle matriarch van het gezin, die alles voor haar kinderen zou doen (zolang ze het ermee eens is), en John, de gezellige patriarch die op zoek is naar manieren om de klap van het 70 worden te verzachten. Terwijl de levens van de familie zich ontwikkelen, proberen ze te genieten van de kleine stukjes tijd die voorbij flitsen maar voor altijd bij je blijven, omdat die momenten samen datgene vormen waar het leven om draait.