Sam: Ein Sachse
Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Sam Meffires opkomst en ondergang in Oost-Duitsland, volgt deze miniserie Sams wanhopige zoektocht naar een plek die hij thuis kan noemen, terwijl hij vecht voor erkenning en gerechtigheid. Sam verandert van de eerste zwarte agent in de DDR in een mediaberoemdheid en uiteindelijk in een crimineel tijdens de wilde jaren na de Duitse hereniging.