Scrubs
John 'JD' Dorian is coassistent in het Sacred Heart-ziekenhuis, waar humor en tragedie dicht bij elkaar liggen. Verder zijn er nog z'n collega's chirurg Chris Turk en de mooie, maar onhandige Elliot.