Shaun het Schaap
Maak kennis met Shaun, Bitzer, de boer en de rest van de kudde tijdens hun avonturen op Mossy Bottom Farm. De vredige vallei verandert in een chaos wanneer Shaun zijn kudde meesleurt in allerlei avonturen en wanneer ze Bitzer in de maling nemen wanneer de boer niet kijkt.