Timmy Tijd
Als het enige lammetje in de kudde is Timmy gewend om zijn zin te krijgen. Nu moet Timmy voor het eerst leren om met andere kleine dieren om te gaan, want Timmy gaat naar de crèche. Timmy is eigenwijs en ondeugend en zal moeten leren hoe hij dingen met andere kinderen moet delen en rekening moet houden met hun gevoelens.
Tijdens tekenles krijgt iedereen spontaan vlekken. Dokter Timmy moet op zoek naar een geneesmiddel.
De toeter van Timmy's driewieler is kapot, dus vervangt Osbourne hem voor een luidere.
Timmy is helemaal in de ban van het nieuwe muziekdoosje van Mittens met een ballerina erop.