Timmy Tijd: Timmy aan zee
Timmy en zijn vriendjes gaan voor het eerst naar zee. Een dagje strandplezier wordt onderbroken wanneer Timmy's geliefde knuffel en verstekeling Bumpy op een vlot de zee in drijven. Hopelijk redt de dappere Timmy de situatie.