Sheriff Callies Wilde Westen
Howdy, jongens! Trek je laarzen aan want we gaan naar Sheriff Callie’s Wilde Westen! Als er trammelant is in het cowboyplaatsje Lief-en-Hartelijkstad, weet iedereen wie ze moeten bellen. Want met haar magische lasso en haar trouwe ros Sparky beschermt Sheriff Callie ieder dier, groot en klein. Ze weet dat ze op de hulp van de energieke Hulpsherrif Peck kan rekenen en zijn goedhartige en beste maatje Toby. Samen beschermen ze het hele Wilde Westen. Kijk en beleef hoe leuk het Westen is geweest!