Sons of Anarchy
'Sons of Anarchy' gaat over een beruchte criminele motorclub die zijn inkomstenbron wil beschermen en tegelijkertijd het eenvoudige, afgelegen dorp Charming in Californië wil behouden zoals het is: charmant. Achter de familiale levensstijl en legale, florerende garage van de motorclub schuilt echter een meedogenloze, illegale wapenhandel.