Soy Luna
Wanneer ze met haar adoptieouders naar Buenos Aires verhuist, ontdekt Luna dat liefde tijd en afstand overwint. Ze is een opmerkzaam meisje dat als baby werd achtergelaten. De reden hiervoor is anders dan het in eerste instantie lijkt. Terwijl ze opgroeit, ontmoet ze mensen van verschillende achtergronden, die haar dichter bij haar wortels kunnen brengen. Ondertussen houdt passie, vriendschap en liefde haar op het pad dat ze besloten heeft te volgen.