Star
Met Queen Latifah en Benjamin Bratt in de hoofdrollen en met een soundtrack van originele muziek en verbluffende muziekvoorstellingen, is Star een emotioneel drama. We volgen drie getalenteerde zangeressen, wanhopig op zoek naar een nieuwe start en met ambities voor het artiestenvak, terwijl ze zich een weg door de moordende muziekindustrie banen.
Het leven van Star in het pleegzorgsysteem heeft haar dromen niet afgestompt, maar heeft haar de kracht gegeven om ze na te streven. Toegewijd aan het volgen van het pad naar roem in de moordende muziekindustrie, spoort ze haar zus Simone op, evenals haar Instagram-bestie Alexandra. Het trio reist af naar Atlanta. Eenmaal daar, vinden ze steun in de vorm van moederfiguur Carlotta en een failliete talentagent, Jahil genaamd, die geïnteresseerd is in Star. Terwijl de jonge vrouwen hun droom najagen, ontdekken ze dat ambitie een prijs heeft en dat die prijs soms zelfs te hoog is.