The Evermoor Chronicles
Tara Crossley en haar familie proberen zich te vestigen in een vreemd nieuw dorp. Maar Evermoor is niet zoals de meeste dorpen. Er is een wandtapijt dat de toekomst voorspelt, een naaicirkel van mysterieuze Everines... en dat komt bovenop de normale tienerproblemen van verliefdheid en rivaliteit tussen broers en zussen! Tara moet leren hoe ze haar krachten op een verantwoorde manier kan gebruiken. Alles wat Tara wil is een normaal leven, goede cijfers en haar lokale geliefde, Cameron. Maar door een reeks magische ongelukken worden Tara's overgangsrituelen veranderd in een epische strijd om het dorp.