The Fosters
The Fosters is een dramaserie over een multicultureel gezin met twee moeders en geadopteerde en biologische kinderen in de puberleeftijd. Politieagente Stef Adams Foster en haar vrouw Lena Adams Foster, die werkt als conrector, hebben een hecht gezin dat bestaat uit Brandon, Stefs biologische zoon uit haar vorige huwelijk, en de geadopteerde tweeling Mariana en Jesus. Onlangs hebben ze zoon Jude geadopteerd. Zijn zus Callie wil ook geadopteerd worden, maar dat wordt bemoeilijkt door haar verleden.