The Hair Tales
The Hair Tales toont de identiteit, schoonheid, cultuur en menselijkheid van zwarte vrouwen, die op een unieke manier worden weergegeven door de verhalen over ons haar. Een documentaireserie waarin zes verschillende beroemde vrouwen, Issa Rae, Rep. Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey en Oprah Winfrey hun persoonlijke haarverhalen vertellen aan Tracee Ellis Ross.