The Muppets
De Muppets komen terug op primetime met een moderne, documentaire-achtige show. Voor het eerst zullen het persoonlijke leven en de relaties van de Muppets, zowel thuis als op het werk, aan bod komen. Hun romances, verbroken relaties, successen, teleurstellingen, behoeftes en verlangens. Het is een Muppet Show voor volwassenen, voor ‘kinderen’ van alle leeftijden.