Tierra Incógnita
Eric keert terug naar Kaap Qwert om het mysterie van de verdwijning van zijn ouders op te lossen. Eenmaal terug ontmoet hij vrienden en vijanden en zal hij achter het geheim moeten komen van het pretpark met een horrorthema.
Eric keert terug naar zijn geboorteplaats om de mysterieuze verdwijning van zijn ouders acht jaar geleden op te lossen. Hij wordt samen met zijn zus opgevoed door zijn grootouders van moederskant, maar hij loopt weg om te gaan wonen in het horrorpretpark van zijn ouders, de laatste plek waar ze levend werden gezien. In het dorp ontmoet Eric drie mensen die cruciaal zullen zijn op zijn pad: Pablo, zijn jeugdvriend wiens vriendschap onvoorwaardelijk blijkt te zijn; Lila, een meisje tot wie Eric zich altijd al aangetrokken voelde; en zijn tante Carmen, die hem laat inzien dat hij het pad van de waarheid alleen kan bewandelen met de steun van zijn familie. Zijn terugkeer valt samen met de vrijlating van een onbekende entiteit die de inwoners van het dorp aanvalt. Alleen met de hulp van zijn vrienden en familie zal Eric een kans hebben om alle mysteries die in het pretpark verborgen zijn op te lossen.