Weekend Family
Ieder weekend zorgt Fred voor zijn dochters: Clara (16 jaar), Victoire (13 jaar) en Romy (10 jaar). Ze hebben allemaal een andere moeder bij wie ze doordeweeks wonen. Een nieuwe stiefmoeder voegt zich bij de vrolijke familie als Fred stapelverliefd wordt op Emma, een Canadese studente kinderpsychologie die haar thesis afrondt.
Clara, zestien jaar, is Laurence' dochter. Laurence heeft een vintage café met haar nieuwe vrouw en stiefzoon. Victoire, dertien jaar, is de dochter van de strenge CEO Marie-Ange. En Romy, tien jaar, is de dochter van een Spaanse actrice, Helena. De vader van de meisjes is Fred, een fysiotherapeut die de voogdij over zijn dochters heeft van vrijdag tot en met zondag. Op een dag stuurt Laurence een client naar Fred, Emma, die pijn heeft aan haar rug en Fred wordt stapelverliefd op haar. Zes maanden later gaat Emma samenwonen met Fred en zijn meisjes. Samen worden ze een nieuwe weekend-familie!