What We Do in the Shadows
Een kijkje in het dagelijkse leven van vier vampiers die al honderden jaren samen zijn. Na een bezoek van hun duistere heer en leider, worden ze herinnerd aan hun doel toen ze meer dan een eeuw geleden naar New York City kwamen.