Wild Yellowstone
De unieke en verbazingwekkende locatie Yellowstone is een paradijs. Maar voor de dieren die er leven, is het vaak niet eenvoudig. Wild Yellowstone, gefilmd in zowel zomer als winter, met bijzondere close-up beelden van de dieren in Yellowstone, toont de schoonheid en essentie van ’t landschap en de dieren op een plek die geen gelijke kent.