Time Scanners
Bouwkundig ingenieur Steve Burrows gaat met zijn team van laserscannerexperts naar Jordanië.
Bouwkundig ingenieur Steve Burrows gaat met een team laserscannerexperts naar St. Pauls Cathedral.
Het team reist naar Egypte om de piramides, de graven van de machtige farao's, te scannen.
Het team gebruikt van laserscantechnologie om de geheimen van het Colosseum te ontdekken.
Time Scanners gebruiken technologie om de epische constructie van Jeruzalem te ontdekken.
Het team gebruikt laserscantechnologie om de geheimen van de Inca-stad Machu Picchu te ontdekken.