Lost Tomb of Alexander The Great
Archeoloog Pepi Papakosta probeert het verloren graf van Alexander de Grote te vinden. Bij een opgraving in het centrum van Alexandrië, de stad die 2,300 jaar geleden door Alexander werd gesticht, heeft ze een zeldzaam marmeren beeld van Alexander ontdekt, evenals Griekse schatten en geheime tunnels. Maar Pepi's grootste vondst is een buitengewone ontdekking die zelfs zij niet verwachtte.