Drama, Romantiek
Tijdens een zwoele midzomernacht in een Zweeds kasteel uit de jaren 20 van de 20e eeuw begint de adellijke en progressief opgevoede Julie een gevaarlijke dans met de bediende, Jean. Wat begint als een flirt over de klassengrenzen heen, ontaardt al snel in een tragische en intense strijd om macht, gender en verlangen die hen voorgoed zal veranderen.