My Cousin Rachel
Ondanks het bewijs dat ze een moordenares is, valt een jonge man (Sam Claflin) voor de schoonheid van zijn nicht (Rachel Weisz) in deze zwarte, dubbelzinnige romance gebaseerd op de roman van Daphne du Maurier.