White Men Can't Jump
In deze moderne remix van de iconische film gaat Jeremy, voormalig sterspeler wiens carrière vastliep vanwege blessures, met tegenzin samenwerken met Kamal, een ooit veelbelovende speler die zijn eigen toekomst in de sport deed ontsporen. Ondanks gespannen relaties, financiële druk en interne strijd, bundelen de twee ogenschijnlijk tegengestelde spelers hun krachten voor een laatste poging om hun dromen waar te maken.