The Waterboy
Bobby Boucher is een wat eigenaardig moederskindje, opgegroeid op een boerderij. Hij is waterdrager en doet niets liever dan de dorst lessen van uitgedroogde topsporters, die hem daarbij als oud vuil behandelen.