Max Payne
Het wraakzuchtige onderzoek van een cold case-rechercheur naar de moorden op zijn familie en ex-partner onthult de waarheid achter een lucratieve, maar uiterst dodelijke drugshandel op straat.
Mark Wahlberg acteert explosief in deze actievolle thriller gebaseerd op de legendarische, keiharde videogame. Max Payne is een eigenwijze agent met weinig aandacht voor regels, die niets meer te verliezen heeft. Hij is vastbesloten om wraak te nemen en wil diegenen opsporen die verantwoordelijk zijn voor de brute moord op zijn familie, maar zijn obsessieve onderzoek neemt hem mee op een vreselijke reis.