Dante's Peak
Pierce Brosnan en Linda Hamilton spelen de hoofdrol in Dante's Peak, een verhaal vol actie over de weergaloze kracht van de natuur en de onbegrensde vastbeslotenheid van de mens om te overleven. Na de ontdekking van uitzonderlijke seismische activiteit wordt de hulp van vulkanoloog Harry Dalton (Brosnan) ingeroepen om de situatie te onderzoeken.