Deep Rising
Uit de dieptes van de Zuid-Chinese Zee komen monsters die de passagiers op een luxe cruiseschip aanvallen en opvreten. De paar overlevenden aan boord die aan de bottenkrakende krachten hebben weten te ontkomen, wacht een levende nachtmerrie om elke hoek.
Bereid je voor op spanning die je op het puntje van je stoel houdt in Deep Rising, een onstuitbare actiethriller die je volle kracht vooruit meevoert de open zee op. Wanneer een bende genadeloze kapers het meest luxueuze cruiseschip ter wereld entert, ontdekken ze tot hun verbazing dat de passagiers op mysterieuze wijze zijn verdwenen. Maar dat wil niet zeggen dat ze alleen zijn. Er ligt iets angstaanjagends op de loer: een dodelijke kracht uit de onontgonnen dieptes van de oceaan, die de doodsbange indringers een voor een te grazen neemt. Treat Williams en Famke Janssen leiden een groep overlevenden die enorme obstakels moeten overwinnen in hun adembenemende strijd om levend van het gedoemde schip af te komen.